نكات سئو سايت در سال 2016

در سال 2016 سئو سايت و بهينه‌سازي آن براي موتورهاي جستجو بيش از سال‌هاي قبل رواج پيدا كرده است و اين به دليل افزايش اعتماد و تعداد كاربراني است كه از اينترنت براي خريد كالا و خدمات مورد نياز خود استفاده مي‌كنند. همچنين اگر درالكساكه به بيشترين سايت‌هاي ورودي‌دهنده به سايت‌هاي برند نگاهي بياندازيم، خواهيم ديد كه گوگل بيشترين سهم را در ورودي به آن‌ها داشته است.

در كشور ايران هم براساس اتفاقات سال‌هاي گذشته در توسعه تجارت الكترونيك و افزايش كسب و كارهاي اينترنتي سئو جايگاه ويژه‌اي براي افزايش فروش به دست آورده است. بالطبع يادگيري و آموزش سئو نيز بين كاربران رواج پيدا كرده است.

بديهي است كه براي پيروزي در دنياي رقابتي وب‌سايت‌ها، بايد از آخرين تكنيك‌هاي بهينه‌سازي سئو سايت آگاهي داشته باشيد. هميشه در نظر داشته باشيد كه روش‌هاي سئو با سرعت بالايي در حال تغيير هستند به طوري كه ممكن است معيارهاي رتبه‌بندي در سال 2015 ميلادي، در سال جاري منقرض شده و يا دچار تغييرات چشم‌گيري شوند. شايان ذكر است كه الگوريتم‌هاي گوگل در سال 2015 بروزرساني‌هاي متعددي داشته است و در مقايسه با سال‌هاي گذشته با سرعت بالاتري دچارتغييرشده است.
بهينه‌سازي موتور جست‌وجو نيازمند صرف زمان، هزينه و مهارت بالا مي‌باشد كه واقعا كار هركسي نيست! براي كسب رتبه‌هاي بالاتر بايد با پشتكار بالا، تكنيك‌ها و مفاهيم مرتبط با سئو را تعقيب نماييد.

در اين مقاله مي‌خواهم از مهندسي معكوس استفاده كرده و به شما هشدار دهم كه در سال آينده چه كارهايي را نبايد انجام دهيد.كارهايي كه انجام آن‌ها مي‌تواند به منزله از دست دادن كل اعتبار اينترنتي شما شود.

 

داغ كردن لينك به صورت غيرقانوني ...!

با نگاهي كوتاه اما با دقت به سال 2014 بر اساس گزارش‌هاي گوگل، هرگونه داغ كردن لينك كه به اصطلاح غيرطبيعي شناخته مي‌شود نه تنها باعث بهبود رتبه‌بندي وب‌سايت شما نخواهد شد بلكه موجبات افت آن را نيز فراهم مي‌كند. اما جالب است بدانيد كه بر اساس بروزرساني‌هاي جديد، هرگونه خريد و فروش لينك با هدف داغ كردن محتوا و لينك‌هاي موجود در وب‌سايت كاملاً موجه خواهد بود…!!!

اما من (امير قمصري) پيشنهاد مي‌دهم به اين بحث‌هاي جديد گوش ندهيد. براساس تجربه اين سال‌هاي من اين اعلام فقط يك تله است!!! انتخاب با شما.

 

لينك‌ها (Anchor Text)

انكرتكست و يا متن‌هاي لنگري در واقع به قسمت‌هايي از محتوا گفته مي‌شود كه قابل كليك كردن باشند. توجه داشته باشيد كه يك انكر تكست سئوسازي شده تاثير بالايي در رتبه‌بندي وب‌سايت شما خواهد داشت. بر اساس تحقيقات سئو سایت موز استفاده بهينه و مناسب از انكر تكست‌ها يك برگ برنده براي شما با هدف پيروزي در دنياي رقابتي وب‌سايت‌ها است.


طراحي‌هاي نامناسب موبايل

بي‌شك يكي از مهم‌ترين معيارهاي رتبه‌بندي سئو در سال 2016 پشتيباني كردن از نسخه موبايل در وب‌سايت‌ها مي‌باشد تا آنجا كه در ماه اول سال 2016 گوگل يك ابزار جديد ويژه همين بحث در وب مستر تولز اضافه كرده است!

 

مشاركت نامناسب كاربر

يكي از معيارهاي مهم و تاثير گذار در رتبه‌بندي سئو جذب كاربران و مخاطب‌هاي مناسب براي وب‌سايت است. اين فاكتور در سال 2016 هم اهميت بالاي خود را حفظ كرده است. تعداد پايين بينندگان در وب‌سايت‌ شما مي‌تواند با سرعت بالايي رتبه‌بندي شما را به شدت كاهش دهد. با در نظر گرفتن تمام اين مطالب با صرف هزينه و زمان مناسب براي جذب مخاطب‌هاي وفادار به وب‌سايت خود و در ادامه حفظ و نگهداري اين كاربران رتبه‌بندي سئو وب‌سايت خود را به عرش برسانيد. سعي كنيد به صورت هدفمند براي خود تبليغ كنيد و قبل از تبليغات از يك مشاور، مشاوره بگيريد تا بهترين تبليغات را انجام داده و با يك تير چند نشان بزنيد …!


سي درصد كل سئو را به تنهايي محتوا تشكيل مي دهد …!

من در مقالاتم آنقدر از محتوا گفته‌ام كه زبانم مو درآورده است اما هنوز مي‌بينم بسياري از كاربران سايت نيوسئو همه كار مي‌كنند به جز توليد محتوا!!! آخر اگر امير قمصري را به عنوان يك كارشناس سئو مي‌دانيد چرا بخشي از حرف‌هايش را گوش مي‌دهيد و برخي را نه؟!!!

يك جمله: خواهش مي‌كنم براي كسب رتبه خوب در گوگل محتواي سئو شده توليد نماييد. از دوره سئو غافل نشوید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.