خب جواب اين سوال هم مثبت است اما با مقداري ملاحظه.
در اين مقاله به سوال متداول ديگري در زمينه آموزش سئو مي پردازيم. برگرديم به سال 2003 ، زماني كه گوگل اختراعي بنام “امتياز متن برپايه آپديت بودن محتواي آن” را به ثبت رساند. اين اختراع اينقدر مهم است كه خودش شامل كلكسيوني از اختراعات كوچكتر است و سال ها توسط گوگل استفاده شده است.
تعدادي فاكتور وجود دارد كه باعث مي شود مطالب جديد و آپديت كردن مطالب قديم، در سئو سايت شما نقش بازي كنند.
مطالب جديد باعث ترقي رنكينگ مي شود.
مطالب جديد باعث افزايش رنكينگ در SERPs مي شود و در عرض چند روزبه صدر رنكينگ نزديك مي شود (قبل از اينكه بنا به فاكتورهاي ديگر نزول كند يا ثابت بماند).
مطالب بيشتر=متن بيشتر
به ياد داشته باشيد كه مطالب بيشتر شانس بيشتري به شما براي بالا بردن رنك خود در موضوعاتي خاص را مي دهد.
مطالب جديد لينك ها و اشتراك گذاري ها را جذب مي كنند.
براي اينكه سايت خود را در كورس نتايج جستجو قرار دهيد بايستي لينك ها و اشتراك گذاري ها را به سمت سايت خود سوق دهيد. مطالب با كيفيت و جديد اين كار را انجام مي دهد!
آپديت كردن مطالب قديم، جان تازه اي به آنها مي بخشد.
تمامي توليد محتوايي كه در بالا در موردشان صحبت كرديم اگر آپديت نگه داشته نشوند فقط هدر دادن وقت است!
مطالب خود را بروز نگه داريد تا همچنان ترافيك و اشتراك گذاري ها را جذب كنند.
اضافه كردن مطالب بيشتر، شانس بيشتري به مطالب قديم ميدهد.
هنگاميكه شما مطالب جديدي اضافه مي كنيد و به مطالب قديمي ارجاع مي دهيد اين فرصت را به مطالب قديمي مي دهيد كه رنكينگ خودشان را بهبود ببخشند.(كاري كه بنده همواره در مقالات سايت نيو سئو انجام مي دهم.)
احتياط…
اگرچه گفته شد كه مطالب جديد براي سئو مفيد اند اما اين به اين معني نيست كه شما نميتوانيد رنك يك سايت راكد را بهتر كنيد.
در واقع انجام اينكار تا حدودي سختتر است كه كاربران را راغب كنيد بازهم به مطلب موردنظر شما مراجعه كنند.
- شنبه ۱۰ مهر ۹۵ | ۱۰:۰۴
- ۴۵ بازديد
- ۰ نظر